SIRUP's

SIRUP’s kaffe- og vinbar, der i dag er kåret som byens bedste café (Best of Odense 2019), slog dørene op ultimo september 2018.

Et par måneder forinden startede vi et samarbejde mhp. at skabe synlighed og kendskab i en by der i forvejen myldrede med caféer, barer og små restaurationer.

Som en vigtig og indledende del af markedsføringen blev der skabt en visuel identitet med logo, skrifttyper og farver. Og for brugervenlighedens skyld – lavede vi et online menukort i form af en simpel og overskuelig hjemmeside.

SIRUP’s har primært fået sin eksponering via målrettet og intensiv markedsføring på Facebook og Instagram.

I dag er SIRUP’s i de fleste Odenseaneres bevidsthed. Takket være den hyggelige atmosfære og gode betjening, er det blevet et populært sted med mange stamgæster.

Efterhånden som personalet opkvalificeres vha. sidemandsoplæring, overtager de lidt efter lidt nogle af opgaverne – imens fungerer Dripa som “ekstern marketingafdeling”.