House of Code
Teamet bag House of Code er AWESOME til kodning! Og de har en masse godt på hjertet, som de gerne deler ud af (blandt andet) via deres Facebookside.
Så med et ønske om at benytte Facebook mere effektivt i deres online markedsføring, arrangerede vi en intern workshop, som tog udgangspunkt i House of Code’s aktuelle brug af – og erfaring med – Facebook.
De fik blandt andet et indblik i hvordan de, med den data Facebook indsamler om deres målgrupper, kan bevæge sig ned igennem salgstragten for sociale medier og bruge den tilgængelige data strategisk i deres markedsføringsindsats.
Inden dagen var omme, var der både oprettet nye målgrupper, og kommet gang i annonceringen på en ny og effektiv måde.

Kunden siger
“Vi havde fornøjelsen af Lydias nærværende person ifb. med en intern workshop, hvor omdrejningspunktet var udarbejdelse af og strategisk brug af målgrupper på vores Facebook kanal.
Lydia lyttede til vores behov og rammesatte workshoppen herefter. Hun gjorde sin research inden workshoppen, hvilket betød, vi under workshoppen kunne arbejde med elementer, der var direkte overførbare til vores eksisterende Facebook og som understøttede vores igangværende markedsføringsindsats. Hun hjalp os endvidere med overflytning af ejerskab og bekræftelse af domæne.
Tak for en awesome dag med masser af grin og ny viden!”
