Lotus Heating Systems

Workshop i international profilering gennem professionel brug af Facebook

Den fynske virksomhed Lotus Heating Systems A/S producerer brændeovne og pejseindsatse, som sælges i lande verden over.

Da vi gik i gang med et internt undervisningsforløb, stod de overfor at skulle forme og implementere en strategi for international markedsføring via Facebook.

I stedet for at oprette flere Facebooksider – en til hvert sprog – beholdt de deres eksisterende og konverterede den til en international profil.

Herfra kan de i dag kommunikere på flere sprog og målrette deres opslag til forskelige lande – både med organisk (gratis) og betalt markedsføring.

Lotus Heating Systems brændeovne og pejseindsatse sælges via forhandlere og derfor bruges Facebooksiden primært til branding via informationsdeling, tips & tricks og produktlanceringer.

Linde Nielsen

En unik evne til at forklare de komplicerede ting, så man nemt kan forstå det

Jeg er rigtig glad for at samarbejde med Lydia. Som person er hun altid imødekommende, arbejdsom og rar at samarbejde med. Det jeg især sætter pris på er, at hun virker til at brænde ligeså meget for at det skal gå os godt, som vi selv gør og så har hun en unik evne til at forklare de komplicerede ting på en måde, så man nemt kan forstå det og huske det.

Efterfølgende har jeg ikke haft lyst til at slippe Lydia som sparringspartner på SOME, så jeg har stadig kontakt til hende når jeg har brug for sparring eller hjælp.

Linda Nielsen
Marketingansvarlig, Lotus Heating Systems