FysioDanmark - Odense og Assens
Den landsdækkende kæde, FysioDanmark, henvender sig til det fynske segment via sine to afdelinger i hhv. Odense og Assens.
Da vi indledte et samarbejde, vidste de to afdelinger, at de ville blive bedre til at bruge Facebook, men ikke hvor de skulle starte henne!
Med et erhvervet kendskab til Facebooks indsamling af data og muligheder for strategisk brug af disse, har FysioDanmark Odense og Assens i dag en række effektive målgrupper som bruges i deres markedsføring på Facebook.
De vidste også, at de ville blive bedre til at håndtere mediet selv, og et par af medarbejderne har derfor været afsted på et internt undervisningsforløb med både workshops og sidemandsoplæring.
Men i en travl hverdag, hvor fysioterapi og træning er hovedfokus, kan det blive svært også at nå Facebook-opslagene. Det har vi løst ved, at Dripa fungerer som ”backup”, og kører Facebook-markedsføringen for begge afdelinger efter ønske og behov.
Således har vi også hele tiden en ”finger på pulsen” og sikrer at markedsføringen ikke går i stå.

Kunden siger
