FysioDanmark
Odense og Assens

Workshops og en konstant finger på pulsen, der sikrer markedsføringen på Facebook

Den landsdækkende kæde, FysioDanmark, henvender sig til det fynske segment via sine to afdelinger i hhv. Odense og Assens.

Da vi indledte samarbejdet, vidste de to afdelinger, at de ville blive bedre til at bruge Facebook, men ikke hvor de skulle starte.

Med et erhvervet kendskab til Facebooks indsamling af data og muligheder for strategisk brug af disse, har FysioDanmark Odense og Assens i dag en række effektive målgrupper, som bruges i deres markedsføring på Facebook.

De vidste også, at de ville blive bedre til at håndtere mediet selv, og et par af medarbejderne har derfor været afsted på et internt undervisningsforløb med både workshops og sidemandsoplæring.

Men i en travl hverdag, hvor fysioterapi og træning er hovedfokus, kan det blive svært også at nå alle opslag på Facebook. Det har vi løst ved, at Dripa fungerer som backup, og kører Facebook-markedsføringen for begge afdelinger efter ønske og behov.

Således har vi også hele tiden en finger på pulsen og sikrer, at de to afdelingers marketingindsats på Facebook ikke går i stå.

Henrik Karmisholt

En vigtig samarbejdspartner, når vi skal brande vores virksomhed på Facebook

Vi er utrolig tilfredse med den hjælp vi har fået af Dripa. Lydia er et meget professionelt og passioneret menneske som virkelig forstår at komme hele vejen rundt om vores virksomhed. Lydia har øget vores kendskab til Facebook og er en vigtig samarbejdspartner for os, når vi skal brande vores virksomhed.

Henrik Karmisholt
Driftschef, FysioDanmark Odense og Assens