LinkedIn

Ønsker du hjælp med LinkedIn?

Lidt om LinkedIn

LinkedIn var engang en platform der primært fungerede som CV-bank med fokus på rekruttering – i dag er det langt mere end det.

Virksomheder over hele verden bruger i alt højere grad LinkedIn som platform for strategisk branding, hvormed du med den rette strategi kan skabe relationer til kunder, samarbejdspartnere og leverandører som skaber forretning på den lange bane. 

LinkedIn er målrettet erhverv

LinkedIn er modsat Facebook og Instagram kun målrettet erhverv. Det er et professionelt medie for netværk, vidensdeling, rekruttering og meget mere. Det er her hvor du kan ramme beslutningstagerne.

I dag er forventes det i høj grad at din virksomhed er repræsenteret på LinkedIn. Virksomhedens profil, kaldet Company Page, bruges af mange som en genvej til en hurtig ”elevatortale” omkring din virksomhed – inden der graves et spadestik dybere ved fx at besøge hjemmesiden.
Har du kunder og forretningsforbindelser i flere lande kan du sågar sørge for at dine besøgende ser din Company page på deres eget sprog.

Annoncering på LinkedIn

LinkedIn’s muligheder for annoncering er blevet alt flere over de seneste par år.

Ligesom på Facebook er priser for annoncering på LinkedIn auktions-baseret og afhænger af dit valg af målgruppe, annoncerings-form og varighed. Jo flere der vil i kontakt med målgruppen jo højere bliver prisen. Generelt er LinkedIn stadig dyrere end Facebook og Instagram, men igen afhænger vurderingen af hvad du opnår.

Vil du have hjælp med din markedsføring på LinkedIn?